Televend Paweł Ożga
ul. Rzeźnicka 2c/44 80-822 Gdańsk
NIP: 583-268-22-60
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu Myjnia123 – dystrybutora aplikacji Kasa123.
2. Wymagania techniczne aplikacji Kasa123
Urządzenia klasy: MOTOROLA Moto E22 4/64GB (cena ok. 400 zł netto) lub Sunmi L2H (cena ok. 1000 zł). Powyższe urządzenia zostały przetestowane i działają w zgodzie z aplikacją
UWAGA! Aplikacja Kasa123 nie będzie działać poprawnie na urządzeniach marki Xiaomi lub Huawei oraz urządzeniach z systemem IOS
3.Zamówienia składa się przez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej myjnia123.pl, poprzez podanie danych osobowych podmiotu i oznaczeniu zakresu zamówienia, a następnie kliknięcie okna „Wyślij zapytanie”.
4. Złożenie zamówienia oznacza potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
5. Składać zamówienia mogą wyłącznie podmioty spełniające poniższe warunki, co potwierdziły przy składaniu zamówienia:
6. Składający zamówienie przyjmuje do wiadomości, że Serwis nie świadczy usług dla konsumentów ani dla osób fizycznych, które składają zamówienie w celu bezpośrednio nie związanym z ich działalnością gospodarczą lub dla takich dla których ta czynność nie ma charakteru zawodowego.
7. Płatność za usługę możliwa jest wyłącznie poprzez przelewy online BLIK.
8. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma wiadomość drogą elektroniczną z potwierdzeniem złożenia zamówienia, kuponem obejmującym licencję na oprogramowanie, plikami oraz linkami umożliwiającymi pobranie i sfiskalizowanie kasy fiskalnej w formie oprogramowania Kasa123.
9. Produkt ma z góry określony czas działania, który naliczy się od momentu wprowadzenia go do aplikacji Kasa123.
10. Kod należy wprowadzić do aplikacji Kasa123, co umożliwi fiskalizowanie transakcji w myjni samochodowej i stanowiskach akcesoryjnych. Podczas zakupu Klient wskazuje preferowane ilości stanowisk, wybierając odpowiadający swoim potrzebom pakiet (1 stanowisko, 2 stanowiska itd.).
11. Udzielana licencja jest terminowa (90 dni), o czym Klient jest informowany na etapie wyboru produktu i w trakcie realizacji płatności.
12. Po wygaśnięcia licencji możliwe jest jej przedłużenie poprzez specjalny link do płatności, który zostanie dostarczony Klientowi na jego wniosek przesłany za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Myjnia123 (https://myjnia123.pl/kontakt/).
13. Niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności zostanie wystawiona faktura VAT i dostarczona w wiadomości drogą elektroniczną. Faktura zostanie wystawiona na dane klienta, wpisane do formularza kontaktowego.
14. Serwis nie świadczy usług konsumentom ani osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, dla których czynność złożenia zamówienia nie miałaby charakteru zawodowego lub nie była bezpośrednio związana z ich działalnością gospodarczą.
15. Poprzez opłacenie usługi, Klient zgadza się na rozpoczęcie przez Serwis świadczenia usługi przed upływem terminów odstąpienia od umowy.
16. Podmiotowi, który nie będąc podmiotem uprawnionym (np. konsumentem), pomimo powyższych zastrzeżeń, złożyłby zamówienie, przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Klient został niniejszym pouczony o prawie odstąpienia od umowy.
17. W przypadku odstąpienia od umowy Serwis może uniemożliwić Klientowi dalsze korzystanie z usługi, w szczególności przez uniemożliwienie konsumentowi dostępu do usługi lub zablokowanie konta Klienta.
18. Odstąpienie powinno być w każdym przypadku dokonane w formie pisemnej lub dokumentowej, pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia skutecznego żądania odstąpienia od umowy Serwis zwróci Klientowi pobrane środki.
19. Odpowiedzialność Serwisu ogranicza się do szkód wyrządzonych przez Serwis rzeczywiście, do wysokości poniesionej przez Klienta szkody, nie więcej niż do wysokości pięciokrotności wynagrodzenia Serwisu otrzymanego od Klienta w danym miesiącu kalendarzowym.
20. Informujemy że w przypadku niezastosowania się do zalecanych przez Serwis wymagań sprzętowych podanych na stronie głównej („MOTOROLA Moto E22 4/64GB lub Sunmi L2H, UWAGA! Aplikacja Kasa123 nie będzie działać poprawnie na urządzeniach marki Xiaomi lub Huawei”) Myjnia123 nie bierze odpowiedzialności za wszelkie powstałe błędy.
21. W przypadku stwierdzonej wady produktu, tj. kuponu, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy. Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, Myjnia123 zobowiązuje się do przesłania poprawnie działającego kuponu. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie nie później niż w terminie 30 dni od ich wpływu do Serwisu.
22. Wszelkie reklamacje lub trudności powstałe w przypadku instalowania oprogramowania lub aktywacji kuponu prosimy zgłaszać poprzez formularz dostępny na podstronie ”Kontakt”.
23. Zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni od zakupu produktu i odbywa się drogą elektroniczną. W przypadku chęci zwrotu, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy.
24. Serwis nie zbiera automatycznie żadnych informacji o użytkowniku.
Do prawidłowego działania nie jest wymaganie zakładanie konta w serwisie.
Serwis może zapisać na urządzeniu odbiorcy wyłącznie pliki niezbędne do prawidłowego działania serwisu.
Wszelkie dane podane podczas procesu zakupu nabywca podaje dobrowolnie i są one wykorzystywane w celu identyfikacji odbiorcy. Wszystkie dane podane w procesie zakupu są chronione i będą przechowywane przez okres korzystania z usługi, a dłużej do okresu upływu przedawnienia roszczeń stron związanych z umową. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, może wnosić o ich uzupełnienie i usunięcie, a także składać zastrzeżenia co do sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych. Użytkownik rozumie, że żądanie usunięcia danych osobowych uniemożliwi Serwisowi wykonanie zamówienia.
25. Administratorem danych aplikacji Kasa123 jest Taxity Sebastian Mioduszewski z siedzibą w Józefowie (ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 14/1, 05-420 Józefów, NIP 7181364234).